Veel gestelde vragen (FAQ)

Hoe krijg ik een kortingscode?
We hebben regelmatig promotiecampagnes of kortingscodes.
Om hierover op de hoogte te worden, kunt je je onder aan iedere pagina inschrijven voor onze nieuwsbrief of onze Facebook-pagina liken.

Wat zijn Petdukaten?
Petdukaten zijn de spaarpunten van Petduka. Je kunt deze verdienen met bepaalde persoonlijke promoties. Een Petdukaat heeft een waarde van € 0,25.
Voor elk besteed bedrag van € 50 verdien je 2 Petdukaten. Een bestelling van € 105 levert dus 4 Petdukaten op.
Voor elke aangebrachte vriend die aankoopt bij Petduka ontvangt je 8 Petdukaten.
Je kunt vrienden uitnodigen om je affiliatelink te delen op sociale netwerken of de link per mail versturen. Deze Affiliate-link kan je vinden in je account onder 'Mijn Affiliates'.
Als via deze link wordt gekocht verdien je Petdukaten.
Je kunt ook Petdukaten verdienen als je in je account naar je eigen Facebook-pagina verwijst.

Petdukaten zijn in te wisselen bij een bestelling van minimaal € 1 (4 Petdukaten). Een overzicht van je Petdukaten vind je in je account. Je kunt natuurlijk ook Petdukaten aan vrienden geven. Vanuit het tabblad Mijn Affiliates in je account kunt je mensen uitnodigen om bestellingen te plaatsen via je account.

Steunt Petduka ook goede doelen?
Petduka wil graag maatschappelijke betrokkenheid tonen in de sector dierenwelzijn.
Wij doneren daarom maandelijks aan:
Stichting Dierennood

Kunnen goede doelen organisaties korting krijgen als ze bij Petduka bestellen?
Wij hebben een speciale kortingsregeling voor goede doelen organisaties.
Neem hiervoor contact met ons op via info@petduka.nl en we vertellen je graag meer.

Hebt je een klacht? Die lossen we graag zo goed mogelijk op.
Wij streven altijd naar een onderlinge oplossing waarin beide partijen tevreden zijn, hiervoor hanteren wij een klachtenprocedure. Wanneer je een klacht hebt kunt je deze sturen aan info@petduka.nl.
Op klachten wordt bij Petduka zo snel mogelijk gereageerd, gebruikelijk zal er binnen één werkdag contact met je worden opgenomen per mail of telefoon.
Onze Algemene Voorwaarden Artikel 16 vermelden je rechten en de procedures bij klachten.