Contact

Contact & Bedrijfsgegevens

Wij staan bij vragen over je bestelling/ retour, voor advies over het juiste product en andere kwesties erg graag voor je klaar! Om die reden zijn wij zowel telefonisch als via de mail te bereiken. We doen ons uiterste best zo snel en compleet mogelijk te antwoorden, waarbij we gebruik maken van het specialistische advies van onze dierenarts.
Naast telefonisch en mail contact hebben we ook een contactormulier invullen.

  Bereikbaarheid Contact
Telefoon

Ma t/m vr:
09:00 - 17:00

085-8881720
Mail Alle dagen
Respons binnen 1 werkdag
info@petduka.nl

 

Bedrijfgegevens  
Handelsnaam Petduka V.O.F
  p/a WeWork
Straat Weteringschans 165
Postcode 1017XD 
Plaats Amsterdam
KVK 54195764
BTW NL851212293B01

 * voor retouren hanteren wij een ander adres. Kijk voor meer informatie bij retouren (link)

 

Klachtenprocedure

Wij streven uiteraard altijd naar een goede oplossing waarin beide partijen tevreden zijn, hiervoor hanteren wij onderstaande klachtenprocedure. Wanneer je klachten hebt kun je deze mailen naar: rinse@petduka.nl.
Aangezien wij onze klanten graag vrolijk zien, wordt bij Petduka zo snel mogelijk gereageerd op klachten. Wij proberen altijd binnen één werkdag contact met je op te nemen, bij voorkeur telefonisch. 

Onze algemene voowaarden vermelden je de rechten en procedures bij klachten. Hieronder in het kort een iets gemakkelijkere versie van de voorwaarden: 

Voorwaarden:
  1. Petduka behandelt de klacht overeenkomstig met de gestelde klachtenprocedure.
  2. Klachten over het product of de service dienen binnen logische termijn, volledig en duidelijk omschreven worden ingediend bij Petduka, nadat jij als klant de gebreken hebt geconstateerd.
  3. Bij Petduka ingediende klachten worden binnen 14 dagen beantwoord. Als een klacht een langere verwerkingstijd vraagt, wordt door Petduka binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer de klant een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.
  4. Indien de inhoud van jouw klacht buiten ons bereik valt, kun je een klacht indienen bij de Geschillencommissie. Dit kun je doen op hun website http://www.sgc.nl. In de praktijk zijn wij in zo goed als alle gevallen in staat om je klacht in behandeling te nemen.
Laatst bekeken